Životní prostředí

Reklamní předměty pomohou budovat vaši značku

Reklamní předměty pomohou budovat vaši značku

Zdroj: Vytvorsipotisk.cz

Osm z deseti lidí má doma až deset propagačních předmětů, avšak zdaleka ne všechny předměty tito lidé používají. Pokud člověk dostane propagační předmět, který se mu nehodí, vyhodí ho, daruje ho nebo ho nechá ležet na dně skříně. 

Co udělat proto, aby byly vaše reklamní předměty užitečné a o vaší firmě se dozvědělo co nejvíce lidí?

Čtěte také

Nejoblíbenější kategorie reklamních předmětů

Mezi nejoblíbenější reklamní předměty s potiskem patří tašky, psací potřeby, a samozřejmě také trička a další druhy oblečení. Dále pak následují hrnky, lahve či kalendáře. Zatímco ženy obecně preferují spíše hrníčky, tužky a nejrůznější bloky, muži dávají přednost tričkům, kšiltovkám nebo třeba sportovním lahvím.

Hledáte vhodný reklamní dárek pro své klienty nebo třeba zaměstnance? Vždy se nejprve zamyslete nad tím, kdo je vaší cílovou skupinou. Pokud jsou vaše dárky určeny primárně mladším lidem a mužům, můžete jim darovat například sportovní lahve nebo ručníky s potiskem. 

Obdrží váš dárek lidé, kteří pracují v kanceláři? Zvolte diář nebo blok s potiskem, tužku či kalendář. Pokud hledáte univerzální dárek, můžete nechat potisknout třeba deštníky nebo trička.

Čtěte také

Trička s potiskem

Ideálním reklamním předmětem jsou trička s potiskem. Nejedná se sice o nikterak originální nápad, ale to vůbec ničemu nevadí. Trička zkrátka fungují. Náklady na výrobu nejsou nikterak vysoké, trička se hodí každému a každý je někdy využije. Díky tričkům s potiskem bude vaše firma vidět.

Speciální tip pro vás: Zvolte vyšší gramáž triček a soustřeďte se také na to, aby byl potisk kvalitní. Nikdo nechce nosit nekvalitní trička, která jsou po pár vypráních vytahaná a ze kterých se loupou nápisy nebo obrázky.

Reklamní předměty, proč je mít a rozdávat

Každý rád dostává dárky. Pokud lidé obdrží reklamní předmět od nějaké firmy, rázem se zvýší jejich mínění o dané firmě, která jim dárek dala. Lidé si firmu díky dárku snáze zapamatují a je velká šance, že ji v budoucnu doporučí svým známým.

Čtěte také

Zdroj: https://pixabay.com/photos/ballpoint-pen-pen-stationery-2532710/ 

Ovšem pozor, reklamní předmět musí být užitečný a kvalitní. Lidé si rádi berou dárky, o kterých vědí, že je využijí. Ocení i to, když jsou reklamní předměty kvalitní a něco vydrží. Když se jim reklamní předmět brzy rozbije nebo je nekvalitní, lidé si tuto „nekvalitu“ spojí s firmou, od které ho dostali. 

Nechte si vyrobit reklamní předměty pro svou firmu

Teorii znáte? Víte, co vaše (potenciální) zákazníky, klienty nebo zaměstnance zaujme? Vyberte daný produkt a nechte na něj natisknout logo firmy, její název nebo třeba originální obrázek. Nejste-li dostatečně kreativní, se vším vám pomůže umělá inteligence. 

Čtěte také

Vytvoří pro vás obrázek na míru, vy jen doplníte text, zvolíte jeho velikost, barvu, umístění… Za pár minut máte hotovo a můžete dárky rozdávat klientům.